Alla inlägg under januari 2011

Av Chillidill - 4 januari 2011 11:55




fick låna dessa av annika igår. vet inte jag. hatar att stå framför tvn som en ensam tönt och vifta. men vad fanken. ska testa i allafall.


nu ska jag kasta in en potatisgratäng i ugnen, med mkt grädde. inte för att jag belönar mig själv för så dum är jag inte. men jag tänker inte börja med ngn radikaldiet, för jag vet att det inte funkar. bara äta lite mindre. och fortfarande gott. det låter väl bra. haha.



Av Chillidill - 3 januari 2011 23:12

har tillbringat merparten av dagen i järlåsa hos annika och hennes tjejer. vi hade med oss pulka och hjälm, och laddade stort. det var nästan lite kallt att vara ute, men tjejerna kämpade på även om de mer kollade in harbajs och klättrade i snövallar än åkte pulka. i lillans fall kan de bero på att jag råkade klämma henne i remmen under hjälmen för jag råkade sätta påd en bakochfram. jävla larv och ha en fram och baksida av hjälmhelvete.


gick sen in och fikade och sen sprang tiden bara bort. lillan hade sjukt roligt med agnes och elsa. och tjejerna var helt underbara, som alltid. och annika likaså.


åkte hem och hann kasta i mig mat innan jag fick leta fram lite träningskläder för att göra träningsdebut för första gången på evigheter, minst 8 år som jag tränade med maskiner. och nej, jag har väl haft ngn sväng med lite step up och grejs men inget seriöst på väldigt länge. så det var väl dags. drog iväg med linnea och tea. och trevligt var det. ska visst träna igen säger de. skulle väl kunna döda för att bli av med lite kärlekshandtag. uscha. japp. krisar.


har redan fått träningsvärk. onice. kommer bli tungt imorg. lånade zumba av annika. få se om det är ngt att ha. hahaha.


nej pallar inte måste kolla hockeyn nu. juniorvm. bra där. semi. 2-2 mot ryssland. iiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhh



Av Chillidill - 1 januari 2011 23:31

( nyår igår. seg satan idag. komat runt hela dagen, och ungen ( den stora gick upp vid 12). sen åt vi lunch vid 16. lagom. typ. men det är ju inte nyår så ofta. bra människor och trevligt sällskap. nöjd. och sen fick jag ju kolla på hockey. och vilken jädra match. smshetsade med martin. och mitt resultat stod sig fan. jag är vass jag. set framemot mån. hoppas på semi mot finland. då jädras.


hursomhelst kom att tänka på denna underbara bloopern när almtunaspelaren glömmer skirdskoskydden och hastar ut på isen. kanon. på elitnivå. det är humor det. synd att de inte fick med allt, men krypningen ut från isen är klockren.


ja gott nytt då folks btw.











öven dessa nhl bloopers är faktiskt helt ok en nyårsdag.

Skapa flashcards