Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Chillidill - 31 januari 2011 20:12

hälsade på på gamla jobbet idag. skulle slutföra lite saker. skum känsla. kul att se gamla välbekanta elever och snälla kollegor. men ändå. så mkt jag inte saknat. känner mig mer och mer varm i kläderna på nya stället. blir bra det här. känns i magen. men som sagt älsk på de som är kanon på gamla stället. saknar er mkt.


dagis ringde på em. ungen hade gått och lagt sig när de var ute. bara lagt sig ner i snön och somnat. helt ovanligt. åkte hem. tog med mig massa grejs hem, så jag kan jobba. när jag väl kom till dagis hade hon fått ny energi och sprang runt som en galning. när vi väl kom hem så tog energin slut. hon har mest bara legat i soffan. bortsett från vår diskussion om man verkligen kan äta fiskbullar och potatis i pitabröd. en diskussion som jag förlorade. så klart. maken är på kurs. så jag får vabba imorg. också.


daniella har åkt till thailand nu. helt galet. släpper taget och låter henne flyga. bokstavligen nästan. men lite ont gör det.

Skapa flashcards