Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Chillidill - 19 januari 2011 21:49

gillar


  • min profilbild på msn som bara var så jag in my twenties. i like.
  • ljudet från min knorrande katt nippon
  • mitt humör, som faktiskt varit så bra att det förvånar mig.
  • att jag faktiskt har tagit mig i kragen och tränar. äntligen. tycker jag är duktig.
  • kaffe
  • att det finns trappor på mitt nya jobb.
  • marcus, erik, och per på sveriges mästerkock. gillart.
  • tre. en ungdomsboksserie. slukarn.
  • min pappa. som är på bättringsvägen

ogillar

  • min sjukt otränade kropp som bara värker.
  • att det susar i öronen lite för ofta. tinnitus i sin linda?
  • att det är så sjukt trögt att komma upp på morgonen.
  • att helgerna är så korta.
  • byråkrati som ibland är så sjukt ineffektivt ibland.
  • min pappas jädra envishet som har gått i arv dessutom.

Ovido - Quiz & Flashcards