Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Chillidill - 13 januari 2011 20:16

slutkörd i muskler och i skallen. tränat med tea, linnea och daniella. roligt att stortjejen ville följa med.  så himla trött. galet. men bra. det gör fanken ont överallt. planerar att köpa pad tai imorg. det känns gott.  tillsammans med linda och arvid. inte så jävla fel.

kort dag imorg. tur det. träning på lör. nu lång dusch. sen te. härligt och en macka.


dagens hiss: att jag faktiskt har tagit mig i kragen och försöker komma igång att träna. är stolt över det oavsett hur det går. vet att jag mkt möjligt kan skita i allt nästa vecka. men då är det så. då får jag va stolt över mig själv ändå.


dagens diss: avsaknaden av parkeringsplatser på jobbet. hade faktiskt en motorvärmarplats på förra jobbet. betalade så klart, men så skönt att få kliva in i en varm bil. men så är det inte nu. nu får man irrar runt och leta platser i hela jädra kvarteret och försöka hitta ngn. galet dåligt. sen så dåligt plogat att man får halka in eller forcera över en snövall för att komma in.


Ovido - Quiz & Flashcards