Alla inlägg den 5 januari 2011

btw

Av Chillidill - 5 januari 2011 22:16

var och badade i sala idag. brukar allitd packa ner allt. fika, ungens grejer och mina. var sjukt medveten om att mina bikiniunderdel låg nere i tvättstugan, sprang ner och plockade fram den. packade vidare. lunchade på stan. sushi is da shit.


väl i badhuset så upptäckte jag att jag inte fått med mig ngn bikiniunderdel utan ett par trosor som visade lite väl mkt aschle. turligt nog i svart iaf. så jag fick helt enkelt svassa omkring med halva rumpan uncovered i badhuset. ber alla andra badhusgäster om ursäkt om de fick synskador idag. jag bjussar på den, alltid roar det ngn ( på ett hahasätt)


Av Chillidill - 5 januari 2011 19:11

Dagens krav. Go satan!



  



Dagens MSNkonveration.  som alltid med martin. viktigheter avhandlas som hockey JVM, jonas karlsson.  människor som har en fotoposé och ser likadan ut på alla kort, människor som har 50 fotoalbum på fejjan på samma objekt, och annat som går att bedöma, kritisera och hylla.


FAN GICK INTE ATT KLISTRA IN BILDEN: FÅ FÖRSÖKA SENARE NÄR INGEN DRAR I MIG:



Dagens rengöringsprodukt. luktar gott.


 



Dagens frukt. har köpt två korgar sharoner. himmelskt.


 


Dagens present. inhandlade till alvar som vi äntligen ska besöka på lör. ( om ingen jävla sjukdom slår till)





Dagens mest underbara trotsunge


    




Dagens bok som jag just nu läser och gillar.




Dagens inredningspryl. en stor spindel ( julpimpad för tillfället) som ngn svetsat ihop. ett riktigt hantverk. uppsatt på den kitshrosa väggen i vardagsrummet.


 



Dagens ängel. inhandlad i enköping. innan jul. fin va?


 



Dagens serie. helt hysteriskt rolig. och nutida.




dagens TVtittande


Kollar in Scener ur ett äktenskap i nyversion med Jonas Karlsson och Livia Millhagen ( heter hon så). riktigt bra. njuter.  

Ovido - Quiz & Flashcards