Direktlänk till inlägg 23 december 2010

har lyckats f***a upp nt på utmaningen. ovanligt, nej.så utmaning nr 7

Av Chillidill - 23 december 2010 18:04

min bästa vän


shit asså. när jag var liten hade jag en superbästis. matilda. vi lekte väldigt ofta. av och till. men även i vuxen ålder. men sen så tappade vi kontakten liksom. tyvärr. supersynd. men hon var min bästa bästis. sen har jag hängt mkt med camilla i tonårstiden. vi satt ihop. underbar tjej. träffade henne i somras. tillsammans med ullen. även det en underbar vän. men idag. har jag ngn bästa vän? tror faktiskt inte det. inte på det viset som man hade när man var yngre. nu har man ju sin familj som en liten underbar enhet. som man hänger med och älskar. det blir ju prio ett.


när man skaffade barn så fick man många nya vänner med barn. det var cool. tea och jag har hängt i tre år. henne kan jag alltid skratta med, och negga. och sen så grannarna. och många fler i bygden. ska fira nyår med en bekantskap som inte är så gammal men bra. det finns många.


sen åsa som jag har hängt med sen vi jobbade tillsammans. älskar att hänga med henne och jonas. sen bor vi en bit ifrån varandra. men vi ska försöka ses efter nyår. och annika som jag försöker träffa lite då och då. och det är alltid mysigt. nu ska vi ju jobba ihop, ankan och jag. ska bli superskoj.


och så klart innersta kretsen. där finns det många goa, glada vänner. alltid. location: mälardalen, tärnsjö, alunda, enköping, sthlm, whenever.


men bästis?  är nog lilla hjärtat.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards