Direktlänk till inlägg 21 december 2010

we´ll meet again ( till dom som det berör del 2)

Av Chillidill - 21 december 2010 17:57

jag har haft en riktigt bra sista dag på jobbet ( för den hör gången. man vet aldrig om jag dyker upp igen, men denna termin var den sista på ett tag). eleverna på bra humör. vem blir inte det när man vet att man ska få ha ett låångt lov. ibland känns dagen bara som en lång utfyllnad, men det gick kanon. vi hade det trevligt. gitarrspel och lite musiktävling som jag blev halvansvarig för. ( och jag blev blyg, haha. intressant.) och person sjöng 800 grader som en punkgud. kan det bli bättre. delade ut betyg, och fick kramar. blev lite sentimental där ett tag, var tvungen att hejda mig själv för att inte dö en smula in public. ville så himla gärna vara med hela vägen in i mål. men nu blev det inte så. men ändå, är så nöjd med det jag har gjort ( för det mesta) och tydligen har jag satt ett stort avtryck genom en oneliner: HÅLL KÄFTEN!


gick sen ut och åt med ngra kollegor är så trevligt att bara sitta och snacka skit. känns faktiskt inte som slutet.utan som att ngt annat fortsätter nu. och det gamla hänger med. blir bra.


We'll meet again, don't know where, don't know when,
But I know we'll meet again, some sunny day.

 


 
 
Ingen bild

Linda

21 december 2010 20:14

Tror också att det kommer bli bra. Vi ses nått snart hoppas jag. kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards