Direktlänk till inlägg 18 december 2010

tänk så roligt man kan ha på systemet

Av Chillidill - 18 december 2010 19:43

vaknade inatt av en skärande smärta i halsen. oskönt. lyckades somna om och vaknade sen med en härligt igentäppt snok. fick dessutom lite panik när jag upptäckte att vi inte hade ngn nässpray hemma. och jag som är en riktigt addict. misstänker hårt att daniella har snott min näspray.


var in till sala idag för den sista, typ, julshoppningen. checkade in ungen hos mormor och morfar och drog iväg. hittade en lite affär som bara fanns. gammeldags saker, trevligt. drog en hamburgertallrik på liljas. grymt god. sprang in vid gröna skylten för att inhandla madeira ( till en sås), glögg, snaps och vin till jul. träffade ett trevligt ansikte som jag inte sett på länge. superskoj. och sen kom hans fru, ännu roligare. stod och snacka skit, och bara myste. bestämde att vi faktiskt ska höras i mellandagarna och se till att träffas. sånt man ofta säger, men tycker verkligen att det ska bli av nu. glömde därmed både snaps och madeira. skit, ,men det var det värt. sen handlade vi mat till jul. alltid lika kaosartat. hämtade ungen fikade munkar och kaffe.


sen vi kom hem har det lackats paket, och slagits in i mängder. ändå har man ju den där känslan att man har glömt ngt. vilket man troligtvis har. aja, skit samma typ. shit vad ont i halsen jag har.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards