Direktlänk till inlägg 28 november 2010

tankar om IDOL

Av Chillidill - 28 november 2010 21:06

har faktiskt inte kollat in ett helt avsnitt av idol än. förrän idag. typ. orkade mig nästan igenom ett helt avsnitt. det är på slutet nu. fyra kvar. och de är väl bra. olle, inte lika snygg som alla säger. minna söt som satan. jay, äckelknarkare med grym röst, linnea, artist. ja, och linnea åkte ut. hon snurrade runt i en balettdräkt. a, fint. men inte underhållande på ngn punkt.


idol är ett gäng wannabes som sjunger covers på ett hyfsat sätt. väldigt få lyckas. och sen suger ju typ musiken som be lyckas med. men såg att towe från förra året fått en bra recension nu. grattis till henne.darin har det väl funkat bra för, men annars nä. vem minns den fule krullige umebon som vann första året (tydligen jag).


och denne peter jidhe. kan man bli mer full av sig själv.snacka om att han tycker han är snygg. vilket han så INTE är. slempelle. hajjar inte dealen, finns det bara två programledare på fyran. är säker på att han försöker ragga med sig underåriga tjejer till gubbrummet på spymlan.


kvasiartister, kvasiprogramledare, och kvasimusik.och sen blir man ju bländad av andreas tänder.



daniel lindström. vinnare av idol för evigheter sen. minns honom? nä, tänkte väl det.




 
 
Ingen bild

anonmy

4 december 2010 12:22

jag minns honom-daniel! :)
det är riktigt synd att Jay knarkar- det är egentligen MOT policyn i idol väl? men dem gör ett undantag, heeerreugg. !
han slänger bort sitt liv och han har en grym röst.
jag vet- droger ä beroendeframkallande men han får fan skärpa sig!!
nu är det jay och minna kvar i finalen- tycker inte att jay sak få vinna pga av knarket? det kommer bara bli mer om han vinner?
so gooo MINNAAAH! du tar hem shiiten! ngn tjej som vinna också juu :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards