Direktlänk till inlägg 14 november 2010

bilder av mitt liv

Av Chillidill - 14 november 2010 20:36

... satans bra helg. seg som en kola i fredags men i lör blev det åka av. åkte in till sala vid 13 och multitaskade järnet. först in till b-ströms och åt för tidig fars dagslunch. det blev en grym porterstek med sås och grejer. älskart. sen fylldes det på med schwartzwaldstårta. sen drog maken och spelade badminton med polaren fredrik , undertiden jag och ungen chillade hos mor och far. sen åkte vi också hem till fredrik och ulrica för att äta kvällsmat där iform av tacos. gullungen var mkt tveksam till de stora barnen hos dom. hon drog ut mig i hllen och ville viska och hon sa: " Vi skiter i det här mamma. jag vet, vi åker hem och äter. " Underbart! men tillslut så åt hon ett halvt bröd. det är alltid supertrevligt hemma hos dom. fredrik är en gammal arbetskompis med både mig och maken.  chillade galet där och drog hem vid 2130.


idag har segat på. tvättat lite, pysslat lite, försökt satt på ungen kläderna för 1117:e gången. hon har helt klart nudistiska tendenser. på em så kom linda och albin förbi, och de lekte genom att min unge kolla på Tv och albin dammsög. men till slut kom de igång och lekte järnet. underbart att se dom leka så bra. man blir glad i hjärtat.

vi fick en kvällsfika hos makens pappa. nice.


nu är den mest underbara ungen lagd. i en drakpyjamas. och jag sitter här och maken kollar in petters dag på så mkt bättre. så himla bra är det programmet. sen blir det vl bara chill. (upptäcker att ordet chill blir välanvänt idag)



  


så här blir resultatet om man är 3, älskar spindelmannen, klär sig själv och envisas att äta på en leksak,



 

ungen fotar själv sitt favvos, turtles.




  


... och sin mamma. ( "Gör en puss med munnen, mamma, som att du älskar mig")


 

Ungen fotar mig hemma hos mor och far

  

..... och jag fick en ny parfym av mor och far. så snälla så...



och sen en taco hos ulrica och fredrik. ser trist ut, men var så jädra gott.   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Skapa flashcards