Direktlänk till inlägg 11 november 2010

saker som stör mig så satans mkt

Av Chillidill - 11 november 2010 19:32

...måste bara säga att enligt mig själv är jag en ruskigt positiv människa. (ja jag vet att jag är grymt gnällig när jag är sjuk. men erkänn martin, jag har varit oförskämt frisk i år) superklantig, visst, men blir inte supersur när  jag blir stressad, utan mer happythinking. men vissa saker stör mig, och idag stör följande mig lite extra:


  • män.

dumma män med form av ngt mindervärdskomplex, kanske i kombination med liten pille, (vad vet jag) i trafiken. körde om en herre idag som tvärblängde in i bilen ( och gjorde inget fel vid omkörningen kan tilläggas). sen så körde han fort efter och körde om, och sen bromsade han in. och bromsade. och bromsade. försökte köra om, men då tryckte han på gasen alternativt gick ÖVER mittlinjen. what´s wrong? idiot!


  • folk som tycker de vet allt.

 de finns överallt, och det är inget åldersbetingat fenomen. dom som vet, och som inte har vett att hålla käften. de informerar om hur saker bör vara, och sätter sig till doms över andra. tips! gör en backgroundcheck innan du gör ngt. och ja, det som man skriver i en blogg KAN läsas av andra som det berör. och ja, folk kan ta illa upp. face facts.


  • min klantighet.

råkade igår få ner locket till en telefonbänk på näsa. gjorde så ont att det svindlade. men det gick över, trodde jag. idag har det dunkat i hela snoken så fort jag böjt mig framåt. herregud! på näsan syns endast en liten liten upphöjning och en liten röd prick. men satan vad ont det gör.


  • tvätt

fan det tar aldrig slut. berg berg berg


...upptäckte under mitt skrivande att det finns så sjukt mkt som jag stör mig på. kanske inte är så jädra happy som jag tror. damn.


måste tänka på ngt som jag jag tokgillar. eeeh. fan skiter it och tömmer tvättmaskinen istället. (återkommer om jag kommer på ngt som jag verkligen gillar)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards