Direktlänk till inlägg 4 november 2010

tröttnat på fejjan, bloggen och skitdålig musik

Av Chillidill - 4 november 2010 20:50

vet inte? kan man överdosera? det är inte som om att jag sitter hela långa dagarna och kollar på fejjan. det gör jag inte, brukar kolla in ngn gång mitt på dagen på lunchen för att se vad som hänt i världen. osv. men nu, känns lite kvasimeningslöst? dom bästa har jag ju kontakt med ändå. men visst man lär känna folk lite enklare. kan dra iväg en liten hälsning till folk som man kanske inte träffar så ofta. och visst, det är great på många sätt. herregud om jag vore singel skulle jag vara hemsk tror jag. flirta med allt och alla. usch! jag känner mig själv.


 och man får kika in i andra privatliv och hämningslöst snoka runt i andra liv. ( skönt att slippa rota runt i andras badrumsskåp länge. hahaha. har faktiskt aldrig gjort det, men jag har varit riktigt sugen i ett par badrum, men vågar helt enkelt inte för att jag är en sån klantoman)

har fejjan igång men slentriankollar lite då och då. fanken aningen måste jag slå till med värsta bilden på mig själv för att skaka om mig själv, eller gå ut med ett hårt statement. chattar lite då och då. iofs skoj, men det är inget jag hellre lääängtar ihäl mig efter. håller jag på att bli suicidal eller ngt? gillar inte fejjan. skrämmande. kanske dags att lägga ner, lämna över till yngre begåvningar. saknar ju pepp i allmänhet just nu. därav deppet. fan..


och det här med att blogga. det skulle ju bara vara för mig. men nu har jag börjat tänka lite på vad jag skriver så ingen ska ta illa upp ( jobbet blir alltid ytligt dravel eftersom det finns så många inblandade, men det är dealen liksom), men jag censurerar mig själv. och det suger. big time. det är ju inte meningen. får tänka över detta... för gammal även för blogg? men vad fanken pernilla wahlgren gört och hon är fan bra mkt rynkigare än jag. ( ja troligen snyggare, men nu ppratade jag om RYNKOR).


och varför finns det så mkt skitcrappig musik. jag blir gaaaalen. och sen alla jädra radiokanaler som tokspelar sönder vissa låtar. älskar robyn men får kväljningar så fort jag hör henne på radio nu. kräks kräks. varför? men tacka vet jag gamla godingar med robyn som det var tio år sen ngn hörde. kör en. (dålig kvalité, men detta är orginalvideon. älsk på kläderna, silverdunjacka, och FILA. kan det bli bättre)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards