Direktlänk till inlägg 14 oktober 2010

flirtar hejvilt

Av Chillidill - 14 oktober 2010 19:41

har en skum känsla i kroppen. kan vara intaget av martini (mkt tveksamt, har bara petat i mig en), upprymdheten att jag inte har krashat ihop av jobbet denna vecka, eller att jag känner mig lite ensam när maken knoppar.jag känner mig grym flirtig, vilket är mkt konstig eftersom jag är nyduschad och absolut inte upplagd för ragg på ngt sätt. men ändå, flirtig ut tårna. eller flirtig. men jag känner mig rastlös och sökande som någon som desperat drar i sin sista drinken vid 0145 ( bor i en liten stad, men oavsett stängningstid inträffar fenomenet) och scannar av de sista desperata stackarn som finns kvar på krogen. kontrollera att boobsen pekar åt samma håll, rättar til kläderna, smetar på mer läppglans (min främsta drog).

det var ett bra tag sen, men jag kan komma ihop känslan av att faktiskt vilja ha ngn att gosa upp mot. tyvärr så var jag hemskt picky, tog inte vilka leftovers som helst. måste ju palla sina femitvåragg om man råkade springa på dem på krogen en helg senare. men man kunde ju alltid scanna av läget utanför krogen, det kunde ju alltid vara ngn bra efterfest.


kommer ihåg en gång när en kille som jag dateade briefly (men sedan la ner eftersom han fortfarande hade kvar sin extjej alla grejer i lgh:en), envisades med att vi skulle träffas i parken efter krogen. ja vär väl måttligt impad, men lovade att möta honom där (troligen för att valla hem honom, hade tappat intresset). Men lite senare så kom några kompisar och erbjöd en mkt intressant efterfest så jag drog på den. när jag vaknade dagen efter i en soffa, kom jag på att jag hade glömt bort killen i parken. fick sedan höra utav gemensamma bekanta att han somnat på en parkbänk. fördelen med det var att han sedan lämnade mig i fred. han är numer polis. och hans extjej, som han sedan blev ihop med igen, fick aldrig reda på att han dateat mig.


men hursomhelst jag flirtar på detta sätt hejvilt med allt och alla genom den virtuella verkligheten, ta en till martini och skickar världens skönaste kärlekslåt till alla homies, gamla ragg som en gång gett mig känsla, nuvarande kärlek, och ni bara som finns som jag faktiskt älskar så himla mkt.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards