Direktlänk till inlägg 13 september 2010

vardagsvanlighuvudvärk och en blinking till Afganistan

Av Chillidill - 13 september 2010 18:09

vaknade med huvudvärk. inse det är mån. riktigt tung tryckande huvudvärk. en kombo av vädret och förkylning. vanligt. tack för det. fastnade inte så länge vid vägarbetet. dagen trallade på med vardagsgrejs. åt köttfärssås och pasta i lunchlådan. jädra svenssons lir. vanligt. hade lite för långa tånaglar så de syndes på ovansidan av skon. störde mig på det hela dagen. försökte klippa av tånageln. gick inte. (spännade info. i know) ändock inte världens kaosdag. vanligt. åt blodpudding. inte så vanligt i vårt hus. maken glad. jag åt. funkar med bacon och lingonslyt, hade slut på hemkokt så det fick bli köpes. inte lika gott.


daniella kom hem. gullisen blev glad. vanligt. nu sitter de och kollar på dumbo ihop och myser i soffan. så himla bäst är dom. avis. jag ska vika tvätt och rätta uppsatser. oskoj. japp.


har en polare anders som gör sin andra sväng i affe nu. var faktiskt lite orolig denna gång. brukar inte vara den som hönar till mig, men blev lite krampig i hjärtat. kändes mer spänt läge denna gång. och sen blir man ju sentimental och jävlig med åldern, tydligen. men snart kommer han hem. skönt. mest för hans fru. hon är grym. träffas inte lika mkt nu när vi har lillan, blir lite meckigt. träffar inte alls folk så ofta som jag vill. trots att de bor i samma stad som jag jobbar. ångest på den. vill, men när man jobbat klart vill man liksom bara hem.


men en sång för anders då då:




 
 
Ingen bild

Anders

16 september 2010 08:44

Hurra! Skönt att du tänker på mig när jag slåss för demokratin! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards