Alla inlägg den 8 september 2010

Av Chillidill - 8 september 2010 19:00

som rachel och monica säger när de ska flytta ifrån varandra i friends. så kan det kännas ibland. men jag har varit så soaking hurtfully bleeding här så jag vill inte gå in på det igen. och sista kortet är inte lagt. i´m fine however. det kommer fixa sig tillslut. alltid. (nej håller int epå att spearera, bara lite att finula på bara.


tog inte med ngt jobb alls idag. känns konstigt. men inte som om att man släpper jobbet bara för att man är hemma. no no. ska gå och lägga gullisen snart hon är dyngtrött. maken är på styrelsemöte. borde städa gullisens garderob som är lika kaosartad som min. men funderar faktiskt på att ta en kväll där jag inte roddar ihjäl mig. funkar det?


piggar upp mig med lite musik.





Ovido - Quiz & Flashcards