Alla inlägg den 5 september 2010

Av Chillidill - 5 september 2010 17:50

...fredag: fotboll (efter det jag skrivit förrut).tvättade.

...lör:planerade ner hallonbuskarna. slet mig genom gräsmattan. tvättade. plockade äpplen. lekte i lekparken. gjorde lite äppelmos. höll på med surdegsbröden i 5 timmar. kollade på här är ditt liv.

...sön: åt surdegsbrödet, och havregrynsgröt med äppelmoset.  tvättade. rensade garderoben. plockade kantareller med tea. hittade dock nästan inga. synd. men trevligt sällskap. handlade. lekte i lekparken. vattnade hallonbuskarna. rensade kantareller. åt upp dom i en carbonara.


Funderar lite på om jag ska gå på lillans garderob, men vete fanken om jag orkar.


funderar på:

att det inte alls känns kämpigt att gå och jobba imorg. bara att gå upp tidigt.

varför jag använde den där gamla foundation som jag hittade. schyssta utslag i plytet.



måste:

stryka lite.

dricka kaffe.

köpa ny foundation

och rouge

spela in lite bra musik på en skiva till bilen.






Skapa flashcards