Alla inlägg den 1 september 2010

Av Chillidill - 1 september 2010 20:22

hade som vanligt lagt fram kläder på morgonen för att slippa leta genom mitt kaos till garderob. ser hemsk ut. inte garderobhelvete utan mina kläder. det är inpulat i ungefärliga sorterade system. typ tröjor på en hylla och typ byxor på en hylla, och oj hoppas ligger det lite kjolar här, och så en långärmat tröja här bland byxorna. nåja. typ nästan allt ligger i total oordning. och så imorse hade jag en fläck på min tunika och då var hela morgonen förstörd. letade igenom hela garderoben, dessutom så har jag visst a thing for black så det är ju omöjligt att veta vad det är utan att ta ut kläderna. och eftersom jag verkar knöla in det mesta så är hälften av kläderna bara en knölig hög. så imorse testade jag nog minst 5 outfits innan jag blev nöjd. eller nöjd var jag inte, men kläder hade jag på mig. allt var för fult, skrynkligt, eller för litet imorse. aaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggghhhhhhhh
hhh!!!!!!!!!!!! hela dagen blir ju förstörd.


dessutom så har jag tydligen för ngt tonårshormoner eftersom jag fått extremt mkt skitfinnar. ååååååååååhhhhhhhhhhhhhh. kan man inte få slippa sånt nu när man blir gammal. liksom schysst med rynkor OCH finnar. det är fanken inte rättvist. jävla universum är emot mig.


lektionerna flör på men på lunchen så bara dog jag. så trött. skitapatisk. inte ens kaffe var gott idag. då är det illa. var liksom inte sur och grinig på eleverna bara slut liksom. typ lite arg på ngt. vet inte vad. vissa dagar bara suger. tydligen denna. uff!!!

(tur att jag har världens bästa jobb iallafall). längt tills imorg.


( allt har inte varit dåligt. gullungen har varit ljuvlig. maken snäll. och vinet och nybakade kakan god. och sen blir det desperate, nice)


fick höra en gammal goding på radion (love bandit) som passade mitt mood idag.




Ovido - Quiz & Flashcards