Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Chillidill - 31 augusti 2010 20:28

har psykopatiskt ont. inte blir det bättre av att ungen gallskriker i 1,5 timme när jag kommer hem. men det första jag får göra är att duscha katten som troligtvis har ramlat ner i komposten och stinker BAJS. Så otrevligt, så med gemensamt teamarbete så försöker vi tvätta katten som hysteriskt försöker slita sig loss, och vide ett par tillfällen lyckas fästa klorna i ngt för att försöka komma iväg. nämligen mig. har schysst rivmärken. jag ska få plåster av gullungen.


annars inget just. bra dag på jobbet. (lite knas bara).  var aningen mer exploaterande i min klädsel än vad som var meningen. dumma tunikan for ju ner över axeln. vet att eleverna inte bryr sig. inte som om de bryr som om gamla tanter.  blir med linne under imorg. ska tvinga mig till att rätta ngra fler uppsatser. och sen blir det duschen. varmt satan. älskar det.


med detta jädra skitväder lääängtar jag till sommaren. redan, sjukt ju.


Ok, bra saker med hösten:

 ljus älskar ljus. köper svindyra ljus som jag sen samlar i lådor så det doftar och väller ut ljus. köpte ett ljus för 500 kr. men det var fint och luktade gott. maken blev lite smått chockskadad när han fick veta vad det kostat. men fint var det.

irish coffee

bra filmer och ofta bra plattor släpps då.

förrut när man pluggade fick man liksom alltid en ny bästis när man började en ny kurs. som man höll ihop med i vått och torrt ringde och partade med, och sen när kursen var slut så såg man aldrig mer. 

kärlek, alltid rätt oavsett årstid.



apropå bra musik. denna hära är inte helt fel. och snygga är de också.


Skapa flashcards