Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Chillidill - 29 augusti 2010 18:27

som det värkte ner idag när vi kom till hebymässan. tack för den. mamma och pappa kom ut till oss i obygden, och vi fick åka med dom ut till östa. och ja, bara att konstatera att en subaru är en subaru, och en toyota en toyota.  det gick att hälla ur vatten ur vagnen. ungen var gnällig (men feberfri) så jag fick bära en blöt unge merparten av tiden. urk! fick sjukt ont i ryggen, så nu hugger det till i ryggen. bra det. hittade skitmkt scrappinggrejs, blev sugen att köpa ngt nytt ,men svårt att kolla med en klängapa. åkte till mickes syrra som hade öppet och köpte mat och snackade skit. det var trevligt. fick med mig några solrosor hem från mia, lite slockande men fina.


pappa skällde lite på mig för att jag hade köpt jeans med hål i. fnys fnys, lät han. man blir aldrig för gammal för att få en skäll/goda råd från sina föräldrar. farmor brukar alltid läxa upp pappa (62)  lite varje gång de ses. underbart. kommer nog föra den traditionen vidare. gullungen vill sova mormor och morfar, ska nog se till att hon ska få göra det. längtar efter en sovmorgon. fick även en åthutning av styvdotra eftersom jag köpt linser på nätet. hon hade hört att man kan bli blind av linserna. hoppas hon har fel.



  


skitunge <3



  


ungen fotar mig.





  

det sägs att ett kylskåp berättar hur du är som person. kolla in och bedöm. (måste säga att det var väldigt tomt för tillfället).




  


tror detta ska föreställa ngn form av squash, eller?



  


snyggsyrran fotad av gullungen.


Av Chillidill - 29 augusti 2010 09:19

  

 





 






 











     

Skapa flashcards