Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Chillidill - 28 augusti 2010 13:30

men, men snorar på här. gullungen är fortfarande febrig, inte supermkt, men lagom för att få ett nervöst sammanbrott för att hon inte får plats med trumpeten i en handväska. (lättirriterad med andra ord). vi gick ut ett tag med då var det tydligen för kallt. själv mår jag lite sioch så. bättre än igår, men jag orkar inte gå till hottan och skaka rumpan till sean banan. hade kanske inte det på schemat ändå, men. och inga kantareller blev det heller. men vi ska göra ett nytt försök i veckan. visade sig dock att våra scheman inte synkade direkt. har ingen matlust, ett plus iallafall. äter lite vindruvor ramdomly. hoppas att gullungen piggar på sig så vi kan åka ut på hebymässan imorg. annars så kryper jag nog på väggarna. har svårt att vila även när jag är sjuk. so much to do, and so little time.


saker som får mig att glad:


  • min familj
  • desperate housewives
  • friends
  • choklad
  • riktiga vänner
  • när man drar en java med en vän och upptäcker att barnen leker och har kul och man inte måste springa och passa hela tiden.
  • en skön sommar med massor av vänner som droppar förbi
  • fanta och rosé (hahaha)
  • spontangrillning med ngra vänner
  • bra musik
  • en hel glänta med kantareller
  • en hallonochlakritsskalle
  • när allt är som bäst på jobbet (elever, kollegor, maten och kaffet)
  • nippon pippon
  • när daniella spontant diskat all disk.
  • känslan man får när man kryper ner i en nybäddad säng
  • nya kläder
  • långa menigslösa msnkonversationer med martin med vibbar, töntiga smileys och hela kitet.

med andra ord hur mkt som helst.


exempel på bra musik:


Skapa flashcards