Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

dagen och get to know me-enkät

Av Chillidill - 19 augusti 2010 20:44


inser att mina glansdagar är över. jag är inte så himla top off the line längre - as i ever was. men mer än idag. men det är ok. vill inte vara milf känns helt ok att bara vara tråklärare. bra skit! bra dag på jobbet. nöjd med min dag. får bara panikont i skallen då och då. ska vara ute imorg. det blir nice. tidig dag. inte heller fel.


linda och lille prinsalbin kom över idag en stund. kom hem trött, senare än beräknat. smällde i min tre knäppkorvar på tvären. och fixade kaffe. och sen fick big poppers varm. gott med popcorn. gillar inte micropop, känns ofräscht. helt superstor och egentligen onödig pryl men när du har den kan man inte leva utan den. however undertiden kidsen bråkade om saker och spillde alternativt drällde popcorn överallt, hade vi lite myssnack. tyckte kidsen verkade nöjda också. raringarna. albin har blivit så stor. det måste ju betyda att gullungen också måsta ha växt. underbara skitunge.... älsk älsk älsk.


Och så en liten enkät som blivit skickad till mig. kör den. bara på skoj.


4 små rätter

fyra arbeten som jag haft i mitt liv: kontorsråtta (arkiverat, dokumenterat, registerat, whatever)


fyra filmer som jag kan se om och om igen: oldboy, plutonen, moulin rouge,


fyra ställen jag har bott på: sala, enköping och tärnsjö. har inte hunnit längre, men flyttat runt på många boenden på orterna.


fyra tvserier jag gärna ser: desperate housewives, friends, morden i midsommer (har dock inte sett ett enda avsnitt i år), ?


fyra ställen jag gärna vill åka till: kina, usa (pinsamt att jag inte kommit iväg dit), australien, italien. om man måste begränsa sig.


fyra personer jag vill träffa: mandela, george w bush ( han verkar härligt hjärndöd), boris becker (min stora idol) och sen någon annan viktig person som typ ändrat världen, men jag kommer inte på ngn nu och maken vill kolla på desperate så jag säger börje salming för 10 - 15 år sen. då var han het.


fyra webbsidor som jag besöker dagligen: fejjan (always in my mind), aftonbladet, jobbmail,  ngn matblogg, varierar vilken från dag till dag.


fyra ställen jag trivs på: i min mans famn, hemma, hos mamsen och papsen, och jag trivs där mina nära och kära är. så enkel är jag.


nu in i favvostället, liggläge på maken arm och lite desperate och en nötblandning om jag har tur.

 

 

 

 

 






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards