Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Chillidill - 18 augusti 2010 20:23

var det idag. skönt. det var bara så roligt att träffa alla mina gamla elever. tänk i mån. trodde jag inte att jag skulle ha dom alls. och nu så har jag dom som mentorselever igen. det går fort i hockey. men det ska bli skoj att träffa eleverna i det andra arbetslaget också. skitaskoj. drog till en park och åt glass på em. fint det också. imorg. drar det igång lite mer. men känner verkligen att det ska bli en rolig termin. hann dock inte prata med några av mina gamla elever. ska försöka hinna träffa dom lite imorg och slänga käft.


snackade med linda om heltidsarbetandeföräldraångesten. urk! men hon fick mig lite lugnare. och så annika också som jag 'snackade' lite med. skönt att höra att andra inte tycker man är tokknäpp.


myggandealen är på sön. alltså öppet husdagen. det ska bli bra. så hela lör är ledig.... åååååååååååhhhhhhhhhh. så har det inte varit på länge.vad göra? sova lite kanske. men skönt att inte ha ngt inplanerat.


har förresten lyckats ratta in bandit på radion. riktigt bra musik. älsk. de spelade en av mina favvosar på väg till jobbet imorse. jeremy. inser att jag faktiskt måste spela in en skiva med favvomusik på. brukar ananrs lyssna på ljudbok eller rixfm, men rix är ju så mkt skit så man kan bli knäpp. tokdiggar inte heller sofia wistam som vill vara lite ball och tar upp etertid med att snacka om att hon har tjocka lår, och vill att herrarna ska säga *nej inte då sofia*. känns lite high school.  men vad kan man begära av en programledare till wipeout, där folk tävlar genom att hoppa runt i lera, och trilla ner i vattnet från höga höjder. dessutom blir jag galen när de spelar baby good bye, för 2349387449574076 gången på en timme. och att de aldrig plockar bort låtar från sin spellista. urk urk!


3 snabba:

hatar, hatar att 'ha fall' i håret. blir fanken ingenting. inga lockar ingenting när det är så fuktigt ute.


kan ha en av mellansveriges, nä för fanken. sveriges bästa familj här hemma.


när ungen glatt säger " mamma, vi har en egen djungel" när man är ute på gräsmattan. ja då är det nog dags att klippa skiten. gråter väl inte blod över faktum att det regnar dock.


och så jeremy.dessutom en av de coolaste videos ever.



Ovido - Quiz & Flashcards