Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Chillidill - 15 augusti 2010 19:40

festivalen var bara så lyckad. fanken vad skoj. var dit i fre och jobbade lite. gullisen sprang runt och snackade sönder folk. helt manisk. sen på lör vakande hon kl.7 och var helt exalterad över att få åka till mormor och morfar. lyckades hålla henne hemma ett tag och lämnade henne vid lunchtid. kände mig yrslig och trötter. upptäckte att jag hade feber i skallen nör jag kom hem. somnade en sväng. sen drog jag till festivalen. det var lugn och nästintill bråkfritt. röda korset var arbetslösa. grymt. och vilken musik det finns häromkring. underbart. bilder kommer sen (hoppas jag). nöjd och trötter idag. 800 betalande. och sen alla band och sponsorer som gick in gratis och alla som gick in gratis och hade med sig en förälder. vet att det var bra många fler.


väntade idag med att hämta mitt älskade hjärta tänkte vial ut febern. men längtade en hel del. åkte till ingbo och städade lite. trodde att jag hade hittat en handske på toa som jag plockade upp och insäg snabbt att nej, det var ingen handske, det var en använd kondom som låg kastad på golvet. iiiiiiiiiisssssssssssccchhhhhhh!!!!!!!!

lite halväcklad. hämtade ungen som var glad som en galning vid hämtning men som snabbt blev grinig och tvär. sen somnade hon i bilen och efter att blivit väckt så skrek hon i 45min efter nappen. skrek, så det skar i öronen. oskön känsla. fan blev lite matt. känns som jädra unge att låta. och dej har jag ägnat massa tid till att längta efter. otacksamt. lyckades på ngt magiskt sätt inte bli arg eller kasta ut henne. utan väntade ut utbrottet. sen var hon som en sol igen. och precis när hon börjat tinat upp kom bäste albin på besök. ååååhhhhh, vilken lycka! och bra lekte dom också. skönt! nu vill hon gå och lägga sig bäst att passa på. längtar efter ett avsnitt desperate. undrar om maken orkar. han har jobbat järnet för festivalen en vecka nu.


nästa vecka lör. ska dagis ha 15års jubileum. det ska planeras denna vecka. och så klart är maken ordförande och ska ha ngt huvudansvar. så det ska bli skoj det också. men till det arrangemanget behövs det nog inte lika många ordningsvakter som till festivalen. hoppas jag. ska bli skönt att inte ha ngt inplanerat helgen efter det.



Ovido - Quiz & Flashcards