Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Chillidill - 13 augusti 2010 17:07

1. kan man vara så här trött, utan att faktiskt inte ha någon sjukdom.

2. gillart dock, att jobba alltså. inte att va trött.

3. men värdelöst att bara få träffa sin unge i vaket tillstånd i typ 2 timmar.

4. är inte arbetsträning som att jobba fast för väldigt lite pengar?

5. tycker att alla partier sittande i riksdagen har minst en riktigt bra partipunkt. det underlättar väl inte direkt inför valet. har väl ifs koll på vilket av  blocken det blir, men sen står det nog still.

6. bara måste färga håret.

7. gastroskopishit i sept. fan så jävla förnedrande värdelöst. suger. hoppas att man inte får reda på att man har typ cancer eller ngt sånt skit. (är alltid lite oroligt för sånt). man vill ju liksom höra att man är frisk som belöning för att man gjort en jobbig undersökning. inte vill man ha ngt fel heller.

8. synkurs i sthlm. lite meckigt att åka dit, men roligt.

9. orkar jag jobba imorg. ? inte för att jag har ngt val typ. bara att hugga i.

10. hoppas på fint väder och glada miner imorg på ingbofestivalen. bråk är dumt. särskilt vid entrén när jag sitter där.

11. måste måste gå ner. två kilo. typ. men hur? hjälp hjälp. orkar ju inte röra på mig. så det verkar mest bli att gilla läget och bli vän med fettet.

12. längtar tills eleverna kommer. de är ju för dom man jobbar där. mys!


gullungen ligger på rygg och käkar mentos. tror jag ska joina ett tag. sen drar vi ut och hälsar på maken som bygger scener för fulla muggar. är ju bra om de är klara tills festivalen börjar. typ.




Ovido - Quiz & Flashcards