Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Chillidill - 10 augusti 2010 19:53

..datorn. fick pussla istället. gick till grannen och tog en squash. stack mig. vasst helvete. vet dock inte vad jag ska göra med den. paj, pastasås (men har ätit pasta i två dagar nu. känns lite overkill.


men nöjd med dagen, väldigt skoj att träffa kollegor från hela skolan. kändes skönt i magen. lyxigt att ha bra msk runt omkring sig. :D. hatar dock mecket att sitta och kolla på tider hit och dit på schemat. är ju så trögjobbad i skallen när det gäller siffror. svårt att sitta och räkna minuter hit och dit. missar lätt. mathemathical challenged, som det skulle heta på engelska. eller utvecklingstörd och hajjar inte matte som det heter på svenska. well well... man kan ju inte vara bäst på allt.



Av Chillidill - 10 augusti 2010 18:09

hade en kunglig dag på jobbet. fick en fralla och kaffe. sånt är lyxigt inom kommunal verksamhet. god var den. sen fick vi lite info om jobbet, ska bli intressant. det blir den 5:e rnye chefen på 2,5 år för mig. omväxling förnöjer. :) dessutom fick vi ju lunch, trevlig kycklingfilé. härligt. sen har det bliivt lite förändringar i min jobbsituation. men samma jobb, liten annan giv bara. gillart.


har ätit köttfärssås och spagetthirester. fint det, gjorde faktiskt så det skulle bli för mkt, så jag slapp laga mat idag.


by the way, fick en kanonskiva igår med partybilder från martin. enda från 03 och framåt. kan det bli bättre.


tänker unna mig ett glas vin nu när jag ska pussla med lillan


Ovido - Quiz & Flashcards