Direktlänk till inlägg 9 augusti 2010

välkommen jobbångesten! peppar med en gamla goding

Av Chillidill - 9 augusti 2010 17:18

men hallå seriöst är semestern redan slut. orka! not! typ! och sen så bara öser det ner, torligen för att jag snacka med en kollega (som var sjukt upprörd, by the way, och jag supportar henne) som sa att det öste ner regn i enköping. the place to be. iallafall imorg.vet ju dock att jag älskar att arbeta, älskar kidsen. fast nu blir det ju nya. men det ska bli skoj att lära känna nya ungar.


men vi har fortfarande ingen ny ny rektor som vi vet iallafall. och sen ska studierektorn ha en hjälpare som avlastning, undra vem det blir. ska bli spännande. jag byter ju arbetslag också. känner inte de andra så bra där men det verkar trevliga. känner mig som nya tjejen i klassen. har inte ens skrivit kontrakt än. hahaha. snurrigt värre. hoppas allt ordnar upp sig imorg.


har hunnit med sjukt mkt under sommaren dock, och träffat många av mina homies som jag ville träffa. men har även missat ngra som jag inte hunnit med tyvärr.


nej men om man skulle ta och skaffa sig ett par sillisar och lite botox för att fräscha till sig. men fan tror jag skiter i det och färgar håret istället. typ. ngn dag då jag orkar. och ska gå en och annan långprommis i höst. fanken när jag tänker på det så tror jag hösten blir bra satan.


och på lör så är det ingbofestivalen i år igen. ska bli sjukt skoj. blir grym musik av lokala förmågor från uppland/västmanland. allt från hårdaste, hårdaste till akustiskt.


www.ingobofestivalen.se


en av världens bästa låtar: ( i lite poppigare version, men denna är också ok) tyvärr kunde inte garbage kommai år, men nästa kanske.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards