Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Chillidill - 21 juli 2010 20:45

.. så kommer jag dö lycklig.


hade underbart främmande från enköping igår. jocke och desiré med lillhörande knodd, willhelm,  kom och hälsade på. jocke är kompis med min gamla gymnasiekompis och sen blev jag tillsammans med gymnasiekompisen och då bodde han tillsammans med jocke och sen så har vi fortsatt umgåtts. rörig förklaring, men jag och jocke har varit vänner i ungefär 13 år nu. han är en del av den innersta kretsen. bra skit alltså. vi åkte och fikade på älvåsa och sen så grillade vi på vår grillplats. grannen ronnie kom över med sina tjejer. skoj. de lekte och hade roligt. solen sken och humöret var på topp.


  Desiré



  Jocke


  

  

Gullungen vägrar vara med på bild. notera att hennes pappa har satt krysset som ska sitta på ryggen fram.


  

jag vill titta, säger gullungen.



idag har varit mer segstartad, men efter lunch susade vi ut till ingboviken, där fanns dagiskompisen joel. och de röjde järnet i tre timmar i solen. det var en mkt trött tjej som kom hem, men som direkt fick fler kompisar och leka med moa, och my kom förbi och de badade i poolen som nu har jobbat sig upp i 24 grader. och efter det kom noa och nelly med tillhörande pappa. och slutligen damp det in en liten albin med mor och far. fullt hus. älsk på det. korvar och saft överallt. och mitt i allt började nike klaga över att hon hade ont i kinderna. och sen at hon frös. och sen huvudvärk. och så somnade hon. 1830. väldigt ovanligt. kollade hon hade lite feber nu. lillan. hoppas det inte är ngt allvarligt. men jordgubbsplockningen imorgon verkar ligga pyrt till.


  

moa med ett gäng pappor vid grillplatsen.


  


Jag med en väldigt sovande unge på magen. jag går med på att bli fotad, UTAN smink. jag som nästan aldrig går osminkad, och så just idag. OMG!!!!!!!!!!!!!



alldeles strax desperate housewives. yes. älskart.

Skapa flashcards