Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Chillidill - 12 juli 2010 19:36

hade besök av världens bästa Annika idagf och hennes underbara tjejer, åkte till långa stranden i östa. kan knappt bli vackrare tycker jag. löjligt kanske, men hemma är bäst (ibland). innan vi kom iväg var gullungen härligt rastlös. när jag var på toa, hällde hon ut allt salt i ett stort glas och på golvet, undertiden jag dammsög upp det, gick hon iväg och bankade sönder alla digistivekex med en trådrulle. blev arg ocg frågade varför hon bankade sönder kexen, fick svaret " fick ju inte hälla salt överallt. vad ska ja annars göra?". klockrent....


väl ute vid stranden var det lek och stoj i tre timmar. inte illa. sen hem och sen bad i grannens pool for gullunge, tills ungen kollapsade i en liten trött hög. sen hem och kolla bompa. nu dags för sängen, imorgon ska vi träffa världens bästa åsa i uppis och dra ett bad där också.


gårdagen och dagen i bilder.


  


på väg till eskilstuna


  

gullungen fotar mig. äntligen fick jag vara med på bild.


                   

exotiskt marsvin



  

fritt fall



 

bäst på hela parken zoo, fiska gummiankor. inser att de kunde vi ha gjort hemma. mkt billigare.



en hel del folk på parkbadet.



bad i östa med annikas goa ungar.



en helt vanlig stund på toa.



   inte helt fel avslutning på dagen.

Skapa flashcards