Direktlänk till inlägg 8 juli 2010

22 sushibitar senare

Av Chillidill - 8 juli 2010 21:29

...är jag väldigt mätt i magen. gott satan. jag KAN äta.

 en gång så satt jag och åt tacos och vi skulle ut och gå mannen och jag. det var i nyförälskelsen. och jag ville egentligen verka kokett, och som en tjej som inte vräckte i min mat, men jag kund einte hejda mig. till slut sa mannen att vi måste nog gå snart för att det började bli mörkt ute. eeeeeeehhhh. då hade jag klämt i mig 10 tacos med mjukt bröd utan att blinka. jag är en storätare om det är ngt jag älskar. vilket tyvärr är väldigt mkt. har dock hittills inte en så stor benägenhet att gå upp i vikt. tur!!!!!!!!!!


vi packade upp och lyssnade lite på spotify. kan inte påstå att maken var tokimponerad av mitt musikval. vi gillar mkt lika musik, men lady gaga är inte hans grej. han dör på sånt. skitmusik. återkommer om min musiksmak, väldigt varierande kan jag säga. hade ett gäng elever i bilen och en god herre klämmer ur sig att jag har kass musiksmak när Sex pistols dånar igång. Dock var det inte mitt musikval utan p3. men sex pistols är gudar. så är det.


lämnade gullungen hos mormor, det gick bra. köpte en tvbänk åkte till uppis och käkade inte illa. åt aningens mkt. bestämde oss för att inte gå på film utan åka och fixa iordning med nya bänken. fint blev det. mkt ommöbleringar blev det. nu blir det ett  desperateavsnitt.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Skapa flashcards