Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Chillidill - 29 juni 2010 21:41

Hajjar verkligen inte varför i hela världen 88:an ska bli beskyld för att vara nazivänlig. eller jag hajjar 88, HH. men tror ngn på fulalste allvar att ngn snubbe satt och försöka tänka ut nazipropaganda i glass. jävligt mysko . och vem är det som tror att det konspireras så förbannat mkt. tips, finns medicin för sånt. gullunge frågade mig var gammelmorfar var i himlen. "Är han här hos mig?" svarade tvekande ja. är ju av den åsikten att man ska vara lite försiktig med att säga att folk är i himlen, känns faktiskt som ett väldigt osäkert kort. går det att bevisa emperiskt. tveksamt... men fin tanke att de tittar ner på oss, och njuter. ska ju på begravningen på tors. vet inte om det var en bra idé att ta med gullunge. lite ångestattack över det. sen vill jag nog inte alls begrava min morfar. har ingen lust alls faktiskt. fokuserar nu på att vi ska äta på måns ols. då har jag kanske grinat klart för dagen. dock inte så troligt. shit vad jobbigt. försökte förtvivlat hitta en bikiniöverdel till mig. med tanke på att storbystat ideal rockar så är det konstigt att det inte finns ngn bh i min size, nu tillhör jag inte alls de tokstorbystades liga. men ngn med kanonbollstora sillisar kan ju omöjligt hitta en bikini om jag inte ens kan hitta ngt. värdelöst....VM, fotbollen. fy fanken vad roligt det är. alltid ngt att titta på. men efter ett mästerskap blir det alltid så tomt liksom. vad ska man göra då?grattade grannen som har fått barn för några veckor sen. har varit där hur mkt som helst. men har inte köpt ngn present än. men det gjordes idag så vi var över. bjöd på en frödingetårta också. gullungen satt i mitt knä och jag höll lilla underverket ebba bredvid. lite mysigt. gullunge var jätte försiktig. enda tills hon ville ha ebbas filt, och blev arg och försökte slå till mig när jag hade ebba i knät. sen blev hon arg utav utskällningen och kastade ett krukfat i trädäcket så det gick sönder. men sen skämdes hon. tur det... kan man få ont i huvudet av lägre kvalitétsBIB. fick från daniellas student, jag hade inte köpt det själv. men jag tror inte att det var det billigaste sorten, men jag brukar gå upp en prisklass. och jag tycker jag får ont i skallen efter ett glas. eller?har beställt en rejäl vinteroverall till gullunge. aningens tidigt. men det var ett bra erbjudande. vad fan ska jag äta till kvällsmat?

Ovido - Quiz & Flashcards