Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Chillidill - 27 juni 2010 17:47

Faktiskt ganska mkt. har för mig att det gick vildare till förr i tiden. jodå. jag minns. vädret har varit bra och jag har varit snygg som bara den. och aningens smalare. med barn så är dealen en annan. barnen ska ha skoj. vi drog till hembygdsgården. inte en kotte där än de som arrangerade. kanon. de hade glömt att annonser, fick lite panikkänslor. men det dök upp lite folk efter ett tag. sen hängde noahnelly med föräldrar med hem för lite mat och chill. det blev trevligt. struntade i att åka på ett till firande. det kändes som vi var mätta på det. gick faktiskt en långpromenad. nike hade prickar/ utslag över hela kroppen pga ett nässelutslag men var vid gott mod hela kvällen. drog en kaffe hos grannen som avslutning på kvällen.


midsommardagen knallade på. fint väder. drog till östa för att äta på restuarangen. trevligt. mötte en gammal kollega där som är mig kär. trevligt. det är helt sjukt vackert.


idag har vi haft besök av min gamla kompis med familj. kanontrevligt. vi har inte setts på ett tag. det har alltid varit ngt emellan. men nu fick vi till det. och ungarna härjade järnet. men en djurparksvända står på schemat. ska bli skoj.

gullungen var helt slut efter det och gick och la sig för att sova.


imorgon: JOBB. inte tokmotioverad när solen skiner ute. men det blir nog bra. begravning på tors. gullungen ska med. lite jobbigt tycker jag. upptäckte dessutom att hon inte har ngra kläder att ha på sig. furuvik för henne och pappa på fre. hade gärna följt med. men men. jobbet kallar.


nu hör jag BIB:en ropa bäst att rädda den.

Skapa flashcards