Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Chillidill - 18 juni 2010 19:57

...och jag kan inte säga att jag saknar det. vaknade imorse med en skrämmande ryggvärk, pallade knappt att böja mig ner alls, det strålade värk ner i benen. kanon. gullunge fick inga strumpor för jag kunde itne böja mig så. hade på sätesvärmaren hela vägen till jobbet för att underlätta lite. alvedon, treo, ipren, inget hjälpte. blev övertalad, så jädra svårövertalad var jag faktiskt inte, att ringa en kiropraktor. fick en tid. blev nojjig över att få visa mig halvnäck, vill inte gå in på detalj men trosvalet var kanske inte det mest lämpade för andras ögon. blev försäkrad om att jag bara behövde vika ner brallkanten. andades ut lite, hade annars som plan att gå och köpa ett rejälva tanttrosor i svart, men nu slapp jag det.


kiroprator visade sig vara en trevlig figur som bad mig ta av mig mina kläder.dog lite, och drog av mig kläderna. jädra obekväm med situationen. en liten källarlokal. alkohol saknades, ingen musik kändes inte alls som de andra gånger jag stått avklädd inför en främling. skämt och sido, han drog och böjde och konstaterade att jag var dum i huvudet som gått med ryggont så förbannat länge, ryggskott tydligen. rejält. knak och brak lät det. sköööööönt!!!!!!!!!! återbesök på mån. då ska stora svarta hipsterstrosor på.för allas bästa. stackarn måste nog ha blivit blind.


väl hemma åt jag sushi, gullungen smulade sönder en vårrulle och mosade ner en crabstick i rabarbersoppan. nu äger gullungen TVn, mamma mu rullar på. snart fotboll. har tagit fram baconsnacks för att komma i stämning. go england! typ.




Ovido - Quiz & Flashcards