Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Chillidill - 14 juni 2010 21:52

Tillägnad min mamma som helt enkelt är världens bästa mamma! Önskar jag kunde göra detta för dig.



Av Chillidill - 14 juni 2010 19:54

  

ja inte osar de sex och sensuella skumbad. Men vad fanken bryr jag mig just nu. maken är ute och spelar, och jag ska klämma i mig the remains av en strut årepraliner som jag fick av en go elev idag. måste gjort ngn form av intryck iallafall. skönt!  dessutom ska jag hälla upp ett glas rött och äta osten som jag fick av bästakollegorna idag. blir trist att inte se dem sen, men det kanske ljusnar till hösten. kanske inte där jag helst vill vara men man blir snabbt engagerad i nya, samtidigt som man minns de gamla. kan nog ganska säkert säga att jag kan namnet på alla elever som jag har haft i mina egna klasser och grupper. och faktiskt minns alla hur de var som personer på ett positivt sätt. det finns inte en enda elev som jag tyckt illa om. (hittills) jag tycker det är så fascinerande att alla människor har en egne historia som alla är värda att berättas. det är jättespännande. alla borde ha rätt till en egen biografi. det partiet som statear det rösta jag på. TYP.


Planer för sommaren:

- Hitta på ngt att göra till hösten

- Få hallonhelvetsbuskarna att avge åtminstone ett hallon

- Gå ner liiite i vikt, 2 kg. Kommer aldrig funka. Har ingen karaktär, eller vad sägs om att gå en långpromenad samtidigt som man käkar lakrisal.

- Få minst två tomater på ampeln

- Åka till en djurpark

- Dricka bacardi

- Läsa alla dom där böckerna som ligger på vänt och få minst en riktigt bra läsupplevelse.

- Göra ngt åkaivägprojekt i minst två dagar, med eller utan unge.


nu mot osten och vinet. ledig imorgon, gullungen ska på tre årskontroll, hoppas hon går igenom besiktningen, ons ska hon till tandis för första gången, och tors. jobb i två veckor framåt.



Ovido - Quiz & Flashcards