Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Chillidill - 10 juni 2010 17:48

så det så. idag ringde chefen och undrade om jag ville arbeta på sommarskola. vill och vill. hade ställt in mig på arbetslöshet och ledighet, men blev visst tvååenhalv veckas jobb till. bra med pengar. hoppas dock på en lösning till hösten.


det spexades på jobbet. kallt tyckte jag, var för tunnt klädd. solen var framme men det blåste, hatar blåst. fick låna en tjocktröja av en snäll elev. bra med såna. i övrigt bra dag. 


kom hem och hämtade livets mening berättade att hon måste vara mer på dagis. glömde fönster på min drivbänk så den lilla gröna jordgubben som satt där svävar nu i livsfara. har fan inte gröna fingrar. borde rensa i rabatten. måla naglarna piffa mig lite inför imorgon.maken tog med sig en öl och cyklade iväg. obskyrt.


imorgon är det avslutning. hurra! för eleverna. känner mig sentimental och jävlig. sommarlov är fanken härligt. lååååånga dagar utan späckat schema, gillart. och dagar med fix. har inga planer alls i sommar. ska panela om huset på söder sidan så jag misstänker att jag kommer passa nike en del. men inget skoj inplanerat alls.




Ovido - Quiz & Flashcards