Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Chillidill - 26 maj 2010 20:24

En helt ok dag, sammanfattningsvis. trögt att komma upp ur sängen,men sen har dagen varit bra, trevliga elever, god skolmat, och inte helt stressad.


ringde en gammal kollega idag, hon har blivit rektor på min förra arbetsplats. tokdiggar henne. skön. erbjöd mina tjänster inför nästa läsår. få se om ngt öppnar upp sig där. fan, börjar kännas lite stressigt det där nu. jobbsituationen. och lite bitter känner jag mig. tycker att  jag gör ett bra jobb. fan, med sist in, först ut. kommer jag aldrig IN känns det som. helvete.


väl hemma så drog jag och gullungen till bibblan och lånade böcker. hon älskar det, att gå dit och sitta och rota bland böcker och titta och lägga pussel, lämna in böckerna. skitmysigt! försöker alltid göra det på ons. slutar lite tidigare då.


Efter det blev det pannkisar, sen så lekte vi ute, kanon. david kom förbi och hjälpte mig dra igång gräsklipparen, maken hann inte klippa hela gräsmattan innan han åkte till bryssel så jag klippte den idag. han kommer nog bli mkt förvånad. det har han nog inte väntat sig.david hjälpte mig även plockade vi fram alla trädgårdsmöbler från lekstugan och tvättade dom. fick hjälp av gullunge.  sen fixade jag iordning ungens lekstuga så den är lekbar. skitglad blev hon. la en glad unge. härligt.


    


Nu:

Vika tvätt

Diska

Rätta läsloggar


Eller få låtar i mobben från daniella. svårt att bestämma sig vad jag ska göra. Not. musik here i come.


Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards