Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Chillidill - 23 maj 2010 12:06

Det var helt kanonunderbart igår. vädret var på topp. kalaset, människorna var fina. alla, fast jag inte snackade med alla. men det var grymt. som man var ung och stark igen. haha. lämnade lillan hos morfar och mormor, och drog sen till enköping. anders och anna var topp som värdpar, och med bål på absolut raspberry kan det ju inte gå fel. två snabba glas slank i. skönt. sen välde de in. den innerst kretsen. mina gamla gymnasiehomie och etc. jädrigt nice att så många kunde ansluta och de flesta utan barn vilket var bonusnice, så vi fick sitta ner och snacka i lugn och ro med en randig pappersmugg i handen. riktigt bra faktiskt. den klassiska rubben "alla var där" stämde nästan, endast Andreas uteblev.


Anders drar iväg nu, lite orolig. men jag är sån. ingår visst i paketet när man får barn. ororar sig mer, men det är ju inte en fjällvandring i norge som han drar iväg på heller. affe, känns si så där. skulle inte vilja byta med anna. men det är lugnt. han dimper in lagom till nyår.


Sitter och jobabr med öknar, inte så inspirerad idag. som bonus så öser regnet ner utanför. och allt jag vill är att ligga som en slapp trasa i soffan. men jag måste hinna jobba klart innan jag hämtar gullunge som jag saknar så. och maken åker inatt, trist.


By the way, hallonvin rockar.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards