Direktlänk till inlägg 20 maj 2010

90-talet

Av Chillidill - 20 maj 2010 20:41

Älskar för övrigt allt med 90.talet lite början av 00 funkar också, men musiken har aldirg varit så bra. misstänker starkt att det hör till ungdomens vurm och allt skit som man gjorde då, allt från att dricka kackigt hembränt tilll elefantöl. och de vuxna hajjade inget. nu hajjar man ju att de också har haft sitt decenium av tonårsfylla och tokigheter.


man fastnar liksom i den musikstilen och till viss del klädstilen som när man hade sina 'glansdagar'. älskar schyffert" Ett försvarstal till 90.talet den är bara så grym. gillade förresten hans pseudogrupp till och med.


men 90.talet hade allt, från eurodisco till grungen. älskart. det var båda ytterligheter, glam på ena sidan och skitigt hår och skogshuggar skjortor på andra. grymt.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Skapa flashcards