Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Chillidill - 9 maj 2010 18:45

Inser att jag är så jävla stressed out, virrig som fan. Och jag vill, vill vill, inte ha ett möte med min chef imorg. och få höra att jag inte har någon anställning kvar. Känsn så jävla orättvist, för jag är skitbra på det jag gör, och jag älskar alla mina barn. Ingen kan älska dom som jag (FAKTISKT)... Ska gå till jobbet imorg. och vänta till 12.45 och sen få höra det... det suger!!!!

Av Chillidill - 9 maj 2010 17:20

Barnkalaset har flytit på. Gullungen hade bjudit fem kompisar varav ett syskonpar. En kompis kunde inte komma, och ett av syskonen var envis och fick stanna hemma. Men det var supertrevligt att träffas, känns inte som om jag hinner/ orkar träffa folk. Trist satan! Särskilt när de bor så nära. Och jag verkligen diggar dom.


Kakor hade jag iallafall bakat, syltgrottor, kanelbullar, kladdmuffins, och havrekakor, älskar att kunna bjuda lite. Sen så hade jag och gullungen gjort en tårta.


Efter kakor och tårta blev det lite fiskedamm, och sen gick vi ut och hängde. Solen tittade fram och det var grymt väder. Jävligt nice!


Lagade lite korvstroganoff till man och barn och själv klämde jag lasagnerester.


Nu sover lillan på min axel, helt slut. Det är tufft att ligga på topp.


Är så jävla k*ktrött, så jag tror jag smäller av. Skönt med kort vecka.




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards